bijuterii realizate în tehnica quilling (quilling jewelry) – III

5 comentarii (+add yours?)

  1. Alexia Vlada
    Iun 13, 2012 @ 11:36:22

    sunt foarte frumoase, dar mi as dori sa vad ca aveti clienti, ar fi o incurajare pentru mine. Dar din pacate observ ca in majoritatea bloggurilor de acest gen tot noi intre noi, artistii, mestesugarii ne vizitam, iar persoanele care acceseaza aceste pagini nici macar un coentariu nu lasa, ori de bine ori de rau. Mult succes !

    Răspunde

  2. Miki
    Iun 14, 2012 @ 19:44:14

    Merci pentru aprecieri!
    Clienti am, dintre prieteni si cunostinte; pentru mine nu este o afacere, ci un hobby. Bineinteles ca mi-ar placea sa am mai multi clienti, implicit sa castig mai mult, dar, deocamadata, ma multumesc cu atat, tinand cont ca nu am foarte mult timp la dispozitie si n-as putea sa onorez comenzile.
    Da, sunt multi cei care ne viziteaza, dar nu au „rabdarea” sa faca un comentariu…
    Succes si tie!

    Răspunde

  3. dorina
    Dec 03, 2012 @ 14:45:55

    superbe….

    Răspunde

  4. Mihaela Grigore (Burlacu)
    Ian 16, 2014 @ 09:59:46

    Om bun,
    Lucrările tale sunt extraordinare! Şi eu tot din plăcere „croşetez hârtia”, dar de curând m-am hotărât să împart şi celorlalţi pasiunea mea, dăruindu-le ceea ce fac. Am o singură problemă: sensibibilitatea hârtiei… Permite-mi să te întreb: cu ce dai pe hârtie, mai ales pe bijuterii? Am găsit pe internet tot felul de păreri şi produse costisitoare…poate că recomandarea ta corespunde nevoilor mele. Mulţumesc mult!
    Cu preţuire, Mihaela

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2011
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
